He... Hell !!

2010.09.07. 20:42

sick and tired  of being sick and tired  :]

 

Igen rosszul vagyok... hányingerem van , megint x] nem hiszem el ...

Holnap megyek az orvoshoz a szívemmel... nem akarom igazából elegem van már mindenből és szinte mindenkiből. Nincs kedvem végigülni az órákat a váróterembe míg várom hogy lecsapoljanak és végighallgatni anyámámat , hogy de ne legyek ideges, meg minden ... Én nem leszek ideges max attól hogy ezt fogja csinálni. Sokkal jobban idegeskedik ezek miatt.  Iigen igen ... gyűlölöm ha a vénámhoz érnek és nem is engedem meg akárkinek, olyan kiszolgáltatott érzés nem tudom, azátn egy kicsit csikis is x] . Izglamas lesz a vérvétel , bár az még szerencsére nem most lesz .

Nem is karom már ezt az egészet . Le kellene mondani, max mi lesz velem , szar lesz valami oszt belehalok, nagy ügy, úgyis annyiszor próbáltam már , most meg magától megoldódna...  Kicsit talán mintha ezt várnám, ha rájönnek mi a bjaom attól minden megoldódik, az összes problémám, nem értem magam ... mindegy ...

 

Leült mellém, megfota a kezem ...  láttam rajta ,hoyg valamit akar . Azt mondta, hogy úgy szerene segíteni nekem . Mérges lettem. Nekem nem kell segíteni. Modtam neki... láttam rajta hogy bánja, de akkor is , miért nem értik meg hogy az lenne a legjobb ha békénhagynának. Én nem szorulok senki segítségére  és senk isajnálatára !!! hagyanak már békén ... amikor igen akkor azt mutatom és meg is szoktam kapni . Nekem nme kell sok . Elég ha tudom ,hogy ott vannak mellettem... néha kell  a beszélgetés ,de én majd tudom kivel ... és igen nagoyn felidegesít ... Tudom ,hogy rosz neki ,de nekem akkor se kell a segítsége !!  Hagyon már békén ... cska hagyon már békén ...

amivel tudna azzal úgysem teszi meg ...

 

Nem kell nekem sok... magány ... elgondolkozom, végigbőgöm az ákszakákat és már oké is. Hamis tévképzetekbe hajszolom magam. És akárhányszor úgy gondolom véget kéne vetni neki , vagy csak a pengével kacérkodom , meglátom az alkaromon az írást : I'm too wierd to live, but too musch rare to die .. " vagy eszembe jut az igéret . Tettem ,de minek ? Az sem tudja kinek tettem, vagyis tudja ,de nme meri elhinni ... vagy valami hasonló.. már rég nme vagyok a régi ,hoyg másokat merjek elmezni ... de azért hiszek magamban egy kicsit... legalábbis ebben a dolgoban ...

Minden rengeben lesz ... egyszer úgyis megoldódnak a dolgok , most miért ne hinnám el ... :]

 

Mivel annyira nem vagyok kreatív ma mondanivalóba, mondjuk amúgy se ,de most pláne nem vagyis biztos lenne ,cska az nem smot fog eszembe jutni, így idézgessünk még egy kicsit...

 

A KÖVETKEZŐ ÍRÁSOK NEM IGAZÁN MONDHATÓK TÚL IRODALMIAKNAK ÚGYHOGY HA OLYAT SZERETNÉL OLVASNI NEM EZEKET AJÁNLOM ! :]

 

Még annyit.

Talán néha túl őszinte vagyok ? ... igazából nem tudom hogy kell ezt a játékokt játszani ...

 

" Hell a pokolból .. néha a menyből ... Igen ez az .. Üdvözöllek a tt életemben ! ...

 

Meghallni.. akarni ... de mégis itt marasztalnak ... nagyon akarják ,hogy maradjak ... lehet túl látványosan vetődök tehetetlenül az utca egyik sarkáról a másikba és élvezik ... hányszor próbáltam ohh hányszor véget vetni ennek és végre megpihenni , de mégis sosem sikerült .. a faszba már idegesítő .. méreg .. gyógyszer.. szívroham .. vér ... minde hasztalan, még az évek alatt felgyülemlett foszfor sem ölt még meg .. szívás, de ez van . Fegyver minek, honnan szereznék túl bajos és még így is hallottam olyat aki elbaszta , nah ezt valyon hogy magyarázom ki ... akasztás körülményes igazából nincs hová... itthonról úgysem mehetek el szar ez is beszoptam ... uhh de hányszor képzeltem már el ahogy leugrok egy magas ház tetjéről ,de nem merem ... félek, hogy elhibázom és folytatnom kell ... úgy hogy mindenki tudja , hogy mindenki fent legyen ezen akadva ... BASSZA MEG AZ EGÉSZ VILÁG  miért nme hallhattam amikor akartam ... "

" ugye nem azért iszok mert gond van ... csak azért mert jól esik ? ! "

 

" elvileg semmit sem kéne tudom ... az égvilágon semmit ... csak az a baj, hogy túl sokat tudok ... túl sok fájdalom , túl sok az emlék , túl sok az amit elbujtatok annak reményében, hogy sose találom meg ... csak az a szaros helyzet, hogy nagyon is tudom, hogy ott vannak .. ők sokan , de én csak egyedül ... senki körülöttem .. bárki ... akinek elmondhatnám. A faszt nyávogok ott elmondhatnám nem is egy embernek , háromnak is elmondhatnám ,az eglsz kibaszott világnak , csak az a kurva helyzet, hogy vagy sajnálnának amiből kibaszottul nem kérek, vagy nem bírnák ki .. már olyan sokszor elbasztam ... úgy hiányoznak, úgy hiányoztok, úgy hiányzol !!! Félek hogy azt akit sikerül magam köré gyüjtenem elbaszom és elvesztem .. de úgyse értenék meg .. mindegy jók vagyunk mi ketten ... te és én vagy kitudja hányan vagyunk ... bár megdöglhetnék végre sokat javítana a kedvemen .. de miért akarnál meghalni ? Kitudja mi vár rád ott .. a faszt sem tudsz semmit ... mivan ha szarabb szóval kussolj fogd be a pofádat és türj csendben !! Jaj ne bántsd már hiszen maga alatt van . Akkor rúgjunk még bele párat hátha feleszmál ! Hagyd !! csak magányos ... segítenünk kéne ... "

 

" Az éltem tele van ellentmondással. Minden minde az . Akkor úgy is  mondhatnánk maga az ellentmondás ... mindegy ... "

 

" arcal lefelé ... bemutatva mindennek fekve a sineken .. jah úgy sírnék miért nnem engeden a kurva életbe miért nem engeded !! ha már meg nem halhattam legalább ezt megtehetném.. fáj látni ahogy szenved ... azt ugye tudod ,hogy fasz se fogja ezt kibogozni tudni . Jólvan szépen magyarul bezélsz , és nem érdekel és tudom . Hogy ne érdekelne tudom érzem .. bár vége lenne ennek az őrületnek .. azt hiszem kezdek becsavarodni ,de ez nem hátrány ugye ? ................ csak lenne valaki aki sose lesz aki nem létezik és aki nem létezhet az életemben .. valaki aki itt van mellettem ... azt gondolod nyöszörgök azt gondolod csak sajnáltatom magam, azt gondolod rohadtul tudod mi van bennem ... pedig kurvára nem. fogalmad sincs , de ez így van jól ... így még nincs róla ... ne is legyen ... nem is lesz ... egoistán hangzik ,de bazzdmeg hát megtehetem ezt  most rólam szól és nem rólad és kúrvára nem érdekel a nyűgöd .. úgysem érted meg , mert csak egy picsa vagy mint a többi ... én élni akarok !!! én meg akarok halni !!! ... mégis kérlek segíts ! ... hogy kezdhetném újra ? ... "

 

Lolle ,hogy válaszoljak , hogy miből is van ez ?  Egy napló részlet , illetve nme is igazán napló ,de ahoz hasonló : Egy elejtett füzet ... 

nah most kedves voltam :D

 

 

 

 

Még hiszek

 

C.U. Guyz

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr1002278742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása