Csak egy átlagos szombat ...

2010.05.15. 21:45

HÁt egy elég  unalmas napom vol, mondjuk úgy. Reggel suli szombaton. Mondtam is ,hogy mindeki hülye aki bejön szombaton suliba, főleg ha van még szülői igazolása ( nekem is van x] ) Délután sem volt valami jó, illetve, hogy unalmas . Este volt a Megasutár, úgyhogy az kicsit feldobta a kedvem, de így érzem ez egy nagyon sablon blog lesz .

 

Hogy legyen valami izgalom, szar érzés ha kiderül valami ,ráadásul ,ha rájösz ,hogy nem csak az tudja akinek éppen akkor úgy gonodltad ,hogy elmondod. Nem minthogyha titkolni akartam volna előle, de egyszerűen ,nem készültem fel rá akkor emikor írtam . Valamiért nagyon kínosnakérzem, és rettentően zavarba vagyok, főleg, hogy így tudta meg.  nem tudom miélrt olyan furcsa. De nagyon szégyellem ezt az egészet, ami volt és ami most történt.

Mivel ez az első bejegyzésem nem is húzom tovább.

 

"Minden alkalomma, még amikor a legkissebb kapcsolatot is létesítünk valakivel, abban a pillanatban felelősséggel tartozunk érte ... "

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr962006011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása