semmi érdekes ...

2010.12.08. 17:16

Semmi új semmi érdekes ...

 

Jóbban szétcsúsztam, mint azt gondoltam ... hát de msot mit tudok tenni ... igazából kicsit kíváncsi vagyok, mi lesz a vége , ki tudok -e belőle jönni ... , most még semmi elképzelésem sincs... a holnapról sem, nem hogy még évekkel előre gondolkodjak ...

és nagyon fasza ... még midnig szarul vagyok, de hát mit vártam ... így van !! Én voltam a hülye az én hibám, akkor szenvedlyem végig egyedül és ne rángassak bele senkit ! hálistannak mások is így gondolják ... legalább a nagytöbbség és nem zaklatott ... ugyan nem mindenki ,de ez már más kérdés ... nem mondom jól esik a törődés ... mondjuk már minek ... amit meg is kapok olyan szempontból ami azt hiszem szükséges, éppen elég anynir a,hogy érezzem azért még szeretnek... mondjuk kicsit félek, hogy haragszanak rám ,dehát ez van ,sajnálom ,mert ha így van akkor miatta szívnak ... mindegy szóval lényeg a lényeg nem tudom miért gondolják néhányan azt ,hogy ha úgy kezelnek mint egy ovodást akkor enkem attól jó lesz ...

A francba is már ,felnőtt ember vagyok !!!  Jó ez teljesen még nem igaz ,de midnegy... Tudok magamról gondoskodni , tudok magamra figyelni, és a legkevésbé sem szoroluok senki szánalommal teli segítségére vagy aggodalmára !!! 

amúgy is ha hülye a gyerek így járt ... majd tanul belőle ...

de komolyan ,téynleg nem azzal van bajom ha valaki rendes velem és mondjuk úgy figyel rám , mert jól esett pl amikor megböktek hátulról és megkérdezték jól vagyok -e ,azt mdontam igen és így le is tudtuk, de az hogy mások szánalommal vagy nem is tudom hogy a léyneg az hogy vigyázni akarnak rám az fölbosszant ... nem vagyok ovodás ... ne akarjnak birtokolni !! 

mindegy ... hagyjuk is ... azt sem tudom,hoyg mi lesz holnap ...

Bármennyire is szét vagyok csúszva most találtam maganak egy tök jó könyvet... vagyis pontosabban egy kedves személy találta és modnta nekem , akitől végülis megkaptam  stb ...  szóval a lényeg a léyneg , igen izgalams könyv . Még az elején tartok, de tetzsik, sokban hasonlít a gondolkodásomra és vannak benne részek  és gondolatok megfogalmazása amik különösen tetszenek ...

nah jó csak enyni volt ,csak megosztottam, már ezt a napot... azt hiszem kicsit talán jobban vagyok és mai napon történtek talán kicsit viszszább zökentettek az értelmes élet felé ... mindegy

 

C.U. (i hope)next time Guyz !

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr152502392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása