Nightmare ...

2011.01.17. 22:16

Úgy kezdődött ahogy szokott a tegnap este is ... another sleepless night ....  a lila virággyertyám , valamiért nagyon kedves nekem ... ,dehát nem fog örökké tartani . Meggyújtani ... gondolkodni ... gondolkodni az elmúlt napon napokon, az elkövetett hibákon, mérlegelni , mit lehet tenni, mi mennyit ér ... némán sikítani ,csak egy szokásos .... another sleepless night ...  aztán jött  ami szokott , elfújtam a gyertyát ... leereszkedtem alvóba ... aztán forgólodtam, megöleletem ... majd elaludtam és jött a rémálom.... ritkán álmodok azzal a szeméttel ... de most ott volt , az arca torz és én nagyon féltem tőle ... az események igazából nem is maradtak meg, de még mindig látaom a képet ahogy előhajol és meglát engem ... féltem , tényleg féltem... úgy utálom ezt ... felébredtem , még mindig öleltem ... de rossz volt ,mert nem volt melettem senki ... senki aki bármit mondhatott volan megnyugtathatott volna ....

Nem akarok ma elaludni ...

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr32591686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása