Heho ...

2011.01.31. 21:04

Hát jelentés, a föci füzetemben elkezdtem írni az órán, hányadán is állok... szóval semmi jó, a rossz irányba billentem ismét, viszont volt a mai napban egy vagy lehet akár kettő nagyon pozitív esemény ami egyszerűen hihetetlenüül jól esett most ... ettől függetlenül ...

Semmi jó jelentem ... nem sokat változtak a dolgok... mindig nagyon hiányzol ... jah és hát igen ...ribanc lennék ?  Meglehet ... én azt hiszem ezt mindig is tudtam .. és teljesen igaz ... ahogy az is hogy tényleg amibe benne van a kezem az valahogy el van rontva... nem gáz , ezek csak tények ... :]

 

Szörnen hiányzol , olyan rossz nélküled. Az idő egyre nagyobb az érzés egyre nehezebb. Megszokom a hiányod és a napok csak telnek ,de belgondolok, a percek megállnak és minden pillanat egy örökkévalóság

 

 

C.U.Guyz Next Time ! :]

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr982628954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása