...

2011.03.17. 00:46

In a perfect world .... ahhjjjj na ... mindegy úgyis mit akarok igaz ? ... bármit is csinálok nem jó ... én nem megyek holnap .... minek ? ... hogy még jobban elrontsam azt amit már így is eléggé elrontottam ... most nem vagyok ideges,vagy ilyesmi, csak undorodom a dologtól, remek lesz még ez a hét ... jah remek...

Az meg a másik, most mit tehetek én erről? Jó persze csak én tehetek róla, de most nah ... inkább elkerülök mindenkit és mindent, és akkor nem lesz probléma... aztán meg még ... mindegy aludni akarok, de úgysem fogok ... csak vigyen már valaki haza !

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr852746112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása