már megint

2011.03.17. 23:40

Nem nem fogok minden nap írni nem ez lett az új rendszer,csak most kell... szükségem van rá, hogy nagyjából tudjam ,merre haladok.

Miért rontok el mindent ? Vagyis nem rontok el csak ilyen vagyok ? Fasznak beszélek össze vissza... úgy utálom ... de azt hiszem ez van... majd igyekszem.

Talán jobb lenne ha nem írnék semmit... nem tudom mit írhatnék, mit lehetne , mi szabad ? Nem ... az nem érdekel mi szabad... Csak nah ,semmi nem jön össze... megint ott tartok ahol eddig... visszacsúsztam azt hiszem, vagy nem tudom .... akkor most igen vagy nem ? Fáradt vagyok és semmire sem jó... feszültséget szülök és keltek... tehetek én róla ? biztosan ,de elég annyi most hogy azzal hogy vagyok ...

Azt mondták jó hogy vagyok , jó volt , jó érzés, még ha nem is olyan nagy dologról volt szó.

Mindegy nincs semmi értelme ennek csak dobálom oda meg vissza , össze a gondolataimat. Ami tényleg tudom hogy érdekel...

Van értelme ? Ugye engem is vár valaki, hogy hazamenjek ...ugye rám is várna csak azért ,hogy végre beszélhessünk, hogy láthassuk kegymást ,... ugye vigyáznak rám ,csak azért ,mert kicsi vagyok , csak azét mert vagyok ... ugye hazamehetek, ugye van miért, ugye várnak rám és után vigyáznak rám ... nem valószínű.. nincs hová menni ... nincs igazi otthon... nem is volt talán soha ... hát csináljunk egyet! De miből? De én ? Legalább a szándék megvolt ... jó lenne...

Jön a május. Most nem tudom eldönteni hogy vészesen közeleg, vagy csak vánszorognak a napok ... mit csináljak ? hová ? merre ? Haragudni fognak ... de nem érdekel , nekem is lehet , vagy nekem nem szabad ? úgysem csinálok itt semmit, nem vagyok hasznos és még csak büszkék sem lehetnek rám ... sajnálom ,de azt hiszem jobb ha így lesz ... nem ? Akkora mindegy lesz úgyis ... ahogy haladok addigra semmim nem lesz ... ahogy elnézem megoldom ... a kételyeim, a hülye gondolataim ... miért nem vagyok egyszerű báb, miért bonyolítom a dolgokat ?  Lehet jobb lenne csak beléjük törődni...

Azt hiszem nekem már ilyen nem lesz, ez nem lesz ... de ezt évekkel ezelőtt is felismertem... túl naiv vagyok hogy hihetem ? Vagy mégis van értelme bízni ? 

Nem nem lesz, nem nem lehet, hanem csak félek hogy nem lesz ... nem ugyan az ... azt hiszem ez szánalmas ...

Az egész bejegyzés nem ? Gondolkodni gondolkodni és közben kitudja mennyi mindent zúzunk szét ami rendben van ,csak egy gondolatunkkal ... ennyi mára már ennyi, csak megint az vagy hogy félek,hogy elrontom... csapongok azt hiszem...

De ez jó nem ? Van mit elveszítenem , akkor van is valamim... és ez jó .... ez tényleg nagyon jó :] csak ne veszítsem el ... :]

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr52749001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása