minden ...

2010.11.29. 19:36

Régen írtam ... de most úgy gondoltam, hogy fogok. Észrevettem hogy mostanában nem igazán magyarosak a mondataim .. x] a sok angol ... mindegy  megpróbálok visszaszokni, bár jobban örülnék ha kimehetnék külföldre nem kéne itt lenni... mindent magammögött hagyhatnék ... és már megint el akarok szaladni és midnent hátrahagyni, de akkor is na ... semmi kedvem semmihet  itt nem jó a suliban már annyira se jó mint volt ... és az utcán meg hideg van , sehol nem érzem már jól magam, csak ha velük vagyunk valahol , de lassan már azt sem, mert sokat hisztizem , néha úgy pofonvágnám magam ... miért miért kell hisztizni ? mindenkinek uygan úgy van oka mégsem tezsi ... mindegy majd próbálkozok , fő az optimizmus x] jah ...

Majd valószínű elköltözök... ,mert televan helyesírási hibákkal, gépelési hibával a blog ,tisztára szégyenlem magam miatta ... olyan alapdolgokat elírok meg  O.o úristen ... x] midnegy szóval lusta vagyok kijavítani úgyhoyg lehet inkább elköltözöm majd talán oda bemásolom a dolgokat ... persze már kijavítva :] jah majd ha lesz egy kis időm ...

 

nah ennyi voltam :D

 

C.U. Guyz

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr702481962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása