hey hey hey hey hey !

2010.12.24. 11:06

Nah akkor itt vagyok egy kis idő kihagyása után, bár ez most viszonylag rövid volt ...

Unatkozom ... megint ... igazából lenne mit csinálnom, de olyan szinten elegem van már ,hogy nem érdekel ...

Csupán egy hete akarok kitakarítani ,de midnig közbejött valami ... xd <--ehhez csak ennyit tudnék hozzáfűzni

Hoppá msot jut eszembe erről Lolle-nak karácsonyi ajándék gyanánt ,( csak hogy tudják nem felejtettem el hoyg ma van csak majdnem ... ) kap egy mivan ha krédést  .D reméelm örülsz majd neki :D sok szeretettel  : mi van ha terhes vagyok ? Nah hoyg meg legyen a boldogságod... nah de midnegy is úgy is megmodnta az újdonsült nőgyógyászom, hoyg az vgayok sok köszönet neki ,de talán mgértette hoyg ez lehetetlen .... ha nem akkor ez van

Mindegy iscsöppet nyűgös vagyok,mert megint korán kelett kelni és én ahhoz vagyok szokva hogy hajnalban fekszem és korán kelek, de nem egyhuzamban kb 2 héten keresztül ... aztán még ha napközben nem lenne semmi dolgom akkor nem is lenne gáz ,de mindegy jól van ez így . Majd alszom holnap meg azután :D vagyis nem msot jut eszembe ,hoyg nem ,mert holnap is kelni kell .... ez van de nem baj .

Eszméletlenül hülye vagyok és hihetetlen, hogy tudok bármi miatt büntudatot érezni és bármilyen barom ,csak egy makacs hülye lény miatt mérges lenni. Semmi közöm hozzá de engem felidegesít ,hogy hogy lehet ennyire .... persze senkinek sincs semmi baja , persze mindenki jól van ... aha ... nem tudom hogy magát is átveri -e ,de azért remélem legalább azt nem . Nem sok ,mer toké téynleg nehéz ,de csak egy kicsit kéne tenni azért ,hogy megálljon a lejtőn, hogy vissza tudjon fordulni, és  ha más nem lassan de biztosan összeszedje magát ,de áhh midnek is csinálni bármit is ... azt hiszem még szerencsésebb hogyha én szólok be neki miatta ,elvégre én úgysem fogok sok vizet zavarni ha megharagszik , de talán legalább egy cseppet is észheztér ... midnegy

van azért jó oldala is ezeknek a dolgoknak . Nagyon meg tudnak ihletni , és ha még hirtelen mérges szövegek is születnek minden féle lírai hasonlat nélkül akkor is valami, és a legjobb hogy általában olyankor 3-4 téma is a fejemben van és azokat összegyurva egy teljesen új értememben vehető szöveget kap az ember, bár én tudom melyik rész éppen kire, mire vonatkozik. Szóval tök jó . Meg msot ugye nagjából ott van / volt a fejemben úgy egészben, midnennel, a bass-t fel is vettem magamnak ,nekem az nagyon tetszik , a ritmus is nagyon , a szólót nem vettem föl ,de az ott van a fejemben és midnig egyre húzósabb és húzósabb szóval tetszik.... egyenlőre a dobnál pedig valami szintén extrakeméyn dolgora gondoltam kicsit street drum corp elemekkel az elején illetve a közepén ... mindenesetre sok újítással ami nem feltétlen számít népszerűnek mai zenei téren . Persze a harmóniákon lenne a hangsúly , legalább is úgy szeretném, és szólók és nem csak gitárszólók, ki kell emelni a bassus  és a dob lényegét is egy bandában ,mert sokan elfeletkeznek róla ... és eszméletlen jó témákat ritmusba is, Valami kemény zúzós ám de mégis finom , pontos , kiegyensúllyozott és nagyon gyengéd dolgot akarok csinálni , valami ami minden és egyszerre mégsem tűnik annak ,valami egyszerű amit können fölfog az ember, de olyan egyszerű olyan jó hogy az már felfoghatatlan. Szóval nicnsnek nagy elvárásaim :P:D

Asszem ha ezt megírom végre akkor lesz benne pár breakdown, bár nem akarok tulzásba vinni , Kicsit így soknak tünhet, de ahogy a fejemben van úgy nem, meg amúgy is majd letisztul... mondjuk az biztos hogy megkönnyítené a dolgom, ha legalább lennének ittho nhozzá hangszerek , mert még a bass-t úgy ahogy lejátszom ,de a dobot azt már biztos hoyg nem ha csak nem párnákat csapkodok xD ,amúgy sem ültem még egyszer sem dobok mögött szóval midnegy,... igazából a legjobb lenne egy zenekar ,de túl sokat akarok, mer tén olyanokkal akarok zenélni akiket szeretek ,midnegy majd lesz valami ,vagy ez a dal is ott végzi ahol az összes többi ...x]

 

C.U. Guyz next time

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr422536490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása