yet ...

2011.01.21. 00:42

Még mindig nem alszom ... nem mintha késő lenne, máskor ilyenkor indulnak be a dolgok, vagy nem ,de lényeg még simán fönt vagyok...  Nagyon szar ... nem tudom mi van ... vánszorognak a kibaszott percek ... és kurva egyedül vagyok .... pedig esküszöm nem csináltam semmit , semmit tényleg komlyan ... most mivan ,mi történik ... semmi nincs semmi és még az a kibaszott rádió is beszart , a fasznak nem tud semmit fogni, vagy mi a faszt csesztem el vele, már az összes nyomorék gonbot végigpróbáltam ... nem jó ez így ... kibaszott egyedül, nem szól a szar sem csak zúg ... én ezt így nem fogom kibírni, hol van a zaj??!!  hallani akarom !!!! én így nem tudok elaludni ,így nem  !! biztos hogy nem csináltam semmi ? Biztos vagyok benne . ... itt voltam végig , itt ahol most is ....  Nem tudom mi lesz így ... így nekem nem megy ... nincs valaki ? bárki .... senki ... csak szólna már !! az idő is jó akkor mi a fasz baja van komolyan már !!! Kibaszott nap ... az elejétől az utolsó pillanatáig . És igen addig van egy nap még le nem fekszem !!! Szóval kuss !! talán akkor bezsélhetünk róla ha már kb 3 napja nem feküdtem le ... akkor talán ...   mindegy bazzd majd lesz ami lesz ... majd csak lesz valami mindig lesz van fog volt  holnap reggel felkelek... vagy az lenne a legjobb ha le sem feküdnék nem ? elvégre délután úgyis kibaszott semmit fogom csinálni ,mint mindig !! Faszom el akarok már menni kurvára unom... valaki csináljon velem valamit holnap este ...

ahhh kéne egy cigi ... igen nem dohányzom  , és ?! kurvára nem érdekel ... most kéne ... nem ekkor fasz még én sem lehetek ,ha legalább valami rendben van legalább azt ne basszam már el ...

ohh brekin össze szedem magam holnapra ... de előtte iszom ,de csak szigorúan valami üdítőt ... az alkohol megvetendő ... kurva nagy hazugság ... csak nem akkor kell ha nincs veled senki és leszáltál a stage alá ...  nem ,az szánalmas lenne ... nem játszunk olyat ... kezdek épülni ,de egyre inkább erősödik a félelem a kibaszodt alvás miatt ... áhh faszom mindegy is már egyszer letárgyaltuk hogy majd lesz valami ... Rohadt ribanc vagyok ... de nem lesz semmi gáz ,reggelre minden oké lesz , bemész ott majd észheztérsz ... jah jah  Remek már alig várom ! áhh nem etalon  nagyon nem ,de majd holnapra javul , jah . Szóval mi is a teved ? EGyszerű felkelek, baszakszok egy sort a rádióval , aztán idegbetegen a fürdő ... még egy sor a ruhák miatt hogy faszom egyik sem jó rám ?! kurva életbe, nincs már mit ,de nem akarok pénzt kidobni, mert érzem ,hogy rövidesen még változni fog a dolgo, és kitudja mennyit és merre ... aztán talán reggelről gitár ,valami fazsa kis dal ,remek lesz ,írunk egyet . Hello everybody  i'm your fuckin dizaster ! and you shoud to be the man who's fallowing after ...      jah ennyi lépek lényeg jaja suli korán be ,helyrerázódni hogy hol is vagyok, jönnek a többiek és ohh yeah  utána már nem lesz gáz akkor már épp leszek !! Nah lépek is hogy minnél előbb túllegyek rajta ...

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr552601531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása