erdő erdő erdő ....

2010.12.05. 01:05

Azt hiszem rájöttem, hogy mégsem olyan veszett a helyzet mint gonodltam ... most néztem relatíve új videókat, Good Charlotte, MCR, Simple Plan stb. És arra gondoltam miközben a Good Charlotte új Birthday-es dalának akusztikus változatát halgattam, hogy mi lesz ezzel a két gyerekkel ,ha egyikük végleg lelép ... ikrek, valyon milyne lehet ? Szóval ezen gondolkoztam .... aztán eljutottam odaáig, hogy nem vagyok olyan elveszett ,mert arra is képes voltam ráeszmélni, hogy ha így haladok akkor nem csak viccből , hanem komolyan nem érem meg a 24 éves kort sem, így is sanszos ,hogy nem ,de úgy bebíztosítottam volna minimum 99 %-ra ...  és ha erre a felismerésre képes voltam ,és képes voltam változtatni, próbálkozni akkor most is képes vagyok továbblépni és újra megpróbálni a dolgokat és javítni rajtuk nem ? Még mindig ugyan azon az úton járok ,de legalább már felismertem, hogy mégiscsak képes vagyok tájékozódni ... aztán lehet ,hogy ez csak egy fénycsóva a sötét erdőben amit egy pillanatra megpillanat az ember ... de ez is valami .... azt hiszem eddig is ezek tartottak életben és a továbbiakban is így lesz ... bár kicsit tartok tőle ,hogy meddig még ? ... meddig lesznek elegek ezek a halvány fényű, még pislákoló lámpákból jövő fények ? Valyon visszatalálok az útra ? 

Mindannyian kirándulók vagyunk a sötét éjszakai erdőben . Néhányan ugyan az úton vannak, és erős fénnyel közlekednek ... Mások az erdőben bolyonganak, Ki erős lámpákkal, már már reflektorral , ők még csak most kerültek ide... kik már halványodó fénnyel , bár ők még küzdenek azért ,hogy visszajussanak az útra ... és vannak akiknek már kialudt a fényük és csak mások fényei segítségével próbálnak visszatérni az útra ... ,de ha meg is találják, még akkor sem biztos ,hogy az az ő pályájuk ...  de néha találnak más kialudt lápásúakat akikkel vagy kölcsönösen vagy nem ,de kicsit föltöltik  a lámpájukat, ami ha szerencsések elég lesz addig ,hogy oda találjanak legalább a jó ösvényre vagy egy újabb emberhez aki újabb fényt ad nekik .... mindegy

 

C.U. Guyz Next Time

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr202493765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása