2010.09.04. 15:06

A multkori bejegyzésem elég hosszúra sikeredett. :] most nem szándékozom olyan sokat írni, mondjuk akkor sem akartam ... :] Nah mi is történt azóta ?

 

Hát elég sok minden ,csakazt most nemírom le  x] 

Ma kettőig aludtam, illetve majdnem kettőig ,mert anyám felébresztett olyan 40kor ,hogy keljek fel ,mert 2kor kaja. ( ennyit arról, hogy megcsinálom a baboshúst ) Aztán bezséltünk 50-is  Kiderült, hogy meghalt unokanővérem munkatrsa. Összeesett amikor dolgozott és ennyi kész .  Nem megyünk mamámhoz sem , úgyhogy azt sem tudom, meg legalább ő hogy van . Ez már a második. Elég gyakran történik ilyen mostanában.  Amikor mondta anyám láttam rajta ,hogy aggódik, igaz kómás voltam , a világ sem nagyon tudtam, nem is igazán láttam ,de ezt érzetem és láttam rejta. Valószínű a szíve miatt.

Folyton azon gondolkodom van -e értelme elmenni az orvoshoz... úgysem találnak semmit csak ki kell állni egy rakat vizsgálatot... de mivan ha mégis rájönnének hogy mi a baj ? akkor emg kitudja mit kéne cisnálni. Gyógyszert szedni... gyűlölöma gyógyszereket :S nem birom lenyelni őket. , nem tudom miért ,ez valami agyi gát bennem ... mondjuk talán mindenképp jobban járnék ha szedni kéne a gyógyszer és utánna pedig végetérne , lehet hogy akkor nem lennék ennyire fáradt és a többi bajom is elmulna ... nah csak túléljük. A legnehezebb dolgo talán az , hogy normálisan egyek . Nem szoktam én ahoz, általában naopjában eszek egyszer . Pedig szeretek enni ,de mindegy :]

Ebédnél meg lett dicsérve a rakottbabom., anyám meg megcsinálta a húst , szóval erről lemaradtam . Bátyám azon gondolkozott valyon mi lehet a macskával...

Hát igen , sajnos  meg fog halni. SZomorú ,de ez van.. Most is itt van melettem, nem akar egyedül lenni, :]  nem tudom mi lesz ezután ,de addig még van addig itt van , nagyon szeretem. :] A legjobb az lenne ha mégsem történne meg ,de ez ígyis úgyis meg fog sajnos, szóval próbálom magam hozzászoktatni a dologhoz ...  már amenniyre lehet.  erről most nem tudok többet írni . Bár ne lenne így.

 

Másról,

Elkezdődött a suli, igazából nem akartam a témát érinteni ,mert midnenki erről bezsél , gondolkodik stb. Nah de mindegy  Jaj hogy én hogy utálom az iskolát. Egyszerűen nme értem meg ,hogy miért áhh mindegy vagyis nem  ,de akkor is mindig csinálják az emberek  aproblémát maguknak , de minek ,mondjuk én is miért hagyom ,hogy zavarjon ...  mindegy erről ennyit

 

szóval ennyi voltam :]

 

C.U. next time Guyz

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr282271035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása