Fuck

2010.09.19. 15:28

 

https://www.youtube.com/watch?v=zr9uWRGNqpA&feature=related

 

FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK !! Elegem van !!! Nem hiszem el, most komolyan ennyire leszarja ? Fáj kurvára fáj, nagyon fáj , erre még csak nem is mond rá semmit, hanem minkább arról kezd el beszélni mennyire szar vagyok ? ! Ohh  fuck off  !!!  Ennyire leszarja, vagy ennyire megijed ,vagy mint tudom már én ,de leszarom !! Vagy lehet ő is csak hülyének néz ...  miért lenne nehéz egyik reggel úgy szólni hozzám mint egy emberhez  és nem miután felkeltem ,már rögtön úgy mint egy kutyához . A fasznak próbálkozom én minden reggel újra és újra szart sem ér !!!  fuck ... a legjobb lenne ha tényleg csak két évem lenne hátra .. úgyis midneki leszraná, ha meg nem akkor meg én őket... ezek után miért kéne gondolnom rájuk ,hogy nekik mi mennyire rossz , ha a kurva életbe is szinte sose érdekelte őket ! És még ő sértődik meg ha azt mdonom azok után hogy elkezd ócsárolni, hogy nem érdekel ... én már nem akarom ezt én már nem akarok senkinek semmit megbocsájtani , én már nem akarok senkire sem gondolni ... már nem akarok semmit se elfelejteni ... Minden reggel úgy ébredek hogy hitegetem magam ma jobb elsz ,ma megváltoznak a dolgok, ma jó lesz ,de nem az... sose az akkor mirét higgyek benne... újra és újra ugyan az van, és talán észre sem veszik, hogy mit  csinálnak ... már midnegy úgysem fogom elfelejteni nekik sose bármennyire is szeretném a sok hazugságot , a szavakat ... a tetteket ... semmit sem , nem akarom tovább áltatni magam, úgysem tudom elfelejteni ...  és akkor még nagy felfedezés és föl vannak háborodva  hogy kurvára idegesíti hogy minden alkalmat megragadok ,hogy  ne legyek itthon ? Hülye fasz erre már nem tudok mit mondani ... tényleg eszébe nem jutna semmi még ő van fölháborodva !!  Győlölöm ezt az egészet győlölöm legfőkébb őt  ,de mindent és mindenkit miért nem lehet valami normális ? csak az bánt nagyon hogy hasonlítok rájuk ... pedig nem akarok én próbálkozom ... nem akrok olyan lenni mint ők ... az a baj bármennyire győlölöm, kicsit mégis szeretem őkat és tudom hogy úgyis ha megbocsájtani nemis ,de el fogom nézni nekik ...

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=6-zlh-xYA_k&feature=related

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr412307712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása