Hey

2010.10.02. 18:46

 

 

Régen írtam szóval jelzem még élek ... még ...  szóval nem jövök most sokkal csak idézgetek ,hogy legyen valami . :D

 

 

" Írni akartam sms-t neki... meg is írtam ,de nem küldtem el, mert elhiszem hogy képes vagyok egyedül végigcsinálni ,de a másik felem meg nem ... de úgy fáj mindenem ... és igazából azt sem igazán tudom hol is vagyok ...

Sms :  én nem tudom 1 napja tiszta vagyok, de most olyan kész vagyok mintha át toltam voltna az egész estét és reggelt egyáltalán nem vagyok magamnál *..* megszólt milyen szúk a pupillám nincs étvágyam most mi a fasz van velem ?   "

 

C.U.Guyz !

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr372339944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása