halihó ...

2011.02.01. 20:31

Le kéne lépni egy ,kicsit ... csak pár napra ... kinek tünne föl ? Kicsit eltünni ... legalább nem zavargáznék senkit ... én ... én .... én csak .... áhh hagyjuk ...  A lényeg ,hogy már megint mindent elrontok ... én esküszöm nagyon igyekszem, de ha látom, hogy nem elég ,akkor nekem így nem megy ,vagyis ... már nem megy ... nem kéne sok, csak legalább egy napig nem rontanék el semmit akkor az úgy megnyugtatna ...

im not good enough ... im sorry ... where are you ? Who can help me ... weel no i dont need your help now, i dont even need anybodys help im strong...or not,just ohh 

 

 

C.U. Next Time

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr22631842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása