hi hi hihetetlenül

2010.12.04. 23:26

Hi hi hihetetlenül unatkozom ...  Nagyon jó napom volt ma :D de komolyan .  Viszont most így este , hogy beszélhetnék a többiekkel  a skype is  csak szenved... már nagyon unom ... nem hiszem el, hogy lehet valami ilyen roncs mint ez a gép... még a net sem működik rendesen . Balszerencs ... midnegy is legalább ma jó volt ... uhh nagyon *.*

reggel 10kor keltem gitároztam , ebédeltem , nagyanyámhoz mentem utána megfagyva elemntem fürödni  ohh igen ... olyan régen fürödtem már kádban .... jó forró víz én átfagyva... habfürdő , mindenhol hab lehet fújkálni meg egyéb, a kád szélén gyertyák ... isteni volt végre pihentem , jó lenne ezt rendszeresíteni x] mondjuk nem sok esélyt látok rá , azért minden nap 1 órát így kényesztetni magam már túlzás ... mindegy azért megpróbálom gyakrabban, bár lehet akkor elszáll a varázsa a dolognak ... mindegy lényeg a éányeg nagyon jó volt , utána meg segítettem nagyanyámnak csináltunk pizzát , majd holnap megeszem valamikor ... vagy máskor . Szóval jó volt ,csak kár hogy tulajdonképpen a hétvége egy napból áll . A szombatból, holnap már tanulhatok is ... ez lehangoló x] midnegy 

Me tirted , sick and tired stb

áhh tiszta rossz ... mindenhol karácsonyi fények díszek meg egyebek ... hát úgy őszintén ki az akit meghat ? nah jó tudom sokakat csak na ... nekem most nincs kedvem hozzá xd mindegy ez kit érdekel ... :D

akartam valami okosat is írni de az utóbbi időben nincs agyam asszem azt a maradékot is sikerült eltüntetnem anno ... büszke lehetek magamra ... néha azért hiányzik ... a 'best friend' valahogy az úgy legalább lenyugtatott általában  x]

Az a jó a dolgokkal ,hogy ha foglalkozol velük, akkor a többivel legalább nem kell ... tudom nem nagy igazság és igen méllyenszántó gondolat ,de most csak ennyi tellik tőlem, majd  jobban igekszem . Összeszedem magam igérem ... igérem ,de smot magamnak ...

 

 

C.U. Guyz !

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr222493660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása