idézgetés ...

2010.09.04. 19:31

nah akkor idézgessünk egy kicsit ! 

 

"Mindig azt mondtam én nem ... nem fogok ... nem akarok mégeggyel több olyan álmot kergetni amit úgysem érek el ... de egy idő után rá kellett ébrednem ... már rég benne vagyok ...

hogy mikor kezdtem el és miért az még számomra is homály ... ötleteim vannak ,de elég kész voltam ...nem a szerektől, amikor még elkezdtem nem használtam . Az élettől ami hiába várod, hogy jobb legyen nem lesz ... szívás az egész ... jah ... még egy szívás és minden jobb lesz , de igazából belül tudod ,hogy kúrvára nem segít semmin , ugyan olyan marad minden , csak te leszel még szánalmasabb ... gyűlölöd magad az elkövetett hibákért , de már úgyis késő ... senki vagy ... bárki bármit mondjon ... "

 

" néha már a legkissebb gondok miatt is szippantanék egyet és igen kurvanehéz megálni hogy ne tegyem , de akkor mindig nyugtatgatom magam, kell az még nehezebb napokra . Tudod vannak dolgok amiket tesoha az életben nem fogsz megérteni többek között azt sem, hogy miért vagy hogyan és mikor mikor nem láttad mikor nem hallottad . De ne hibáztasd magad , hogy a szemed előtt történik minden az emberek vakok . Lőni ugyan már hát az gáz ... gondolod, de csak ez első nehéz mégha félsz is hozzáérni a vénádhoz , csak az első nehéz utánna megszokod és még élvezed is ... "

 

 

C.U. Guyz

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr212271687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása