would it metter at all...

2011.01.04. 18:25

jah ... van egy kis szabadidőm, pontosabban kerítettem magamnak ö percet ,mert már kell hogy kicsit mást csináljak és ne a németre koncentráljak ...

Miért van az hogy azt hiszi az ember hogy nah akkor mostmár rendbe jönnek a dolgok és mégsem ? Pedig ez az a résza a dolognak amit egyáltalán nem értek ... csinálok ezt azt, meg mondok is ... de msot mivan ? már megint mi van ... nem értem ...

nem arról van szó ,hogy nem érteném, vagy nem érezném, amit kapok..  igazából nagyon hálás is vagyok ezekért a dolgokért ,de valami mindig van  és akkor elgonolkodom valyon mit csináltam rosszul? Hogy sikerült már megint... ? Ilyenkor megpróbálok arra gondolni amit kaptam ... mert azokból tényleg látszik, hogy most úgy tűnik jól vannak a dolgok, mindenek ellenére és akárhányszor is csalódnak bennem ... felidegesítem őket ... stb. ... bár ezeket szeretném kihagyni ... én mondtam hogy zűrös vagyok ,de tényleg próbálom javítani a hibáimat ,csak hát van egy pár és így időbe telik ...

lényeg a lényeg , néha mindezek ellenére nem tudom hogy mint a cím is mondja : would it matter at all ... aki ismeri érti ... aki nem annak meg nem nehéz utána járnia ...

szóval szeretném már ha egyenesbe tudnám hozni a dolgokat ...  ha nem kellene ... ha nem lenne velem ennyi baj ...

 

C.U. Guyz Next Time

A bejegyzés trackback címe:

https://anotherday.blog.hu/api/trackback/id/tr792560565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása